Vous êtes ici : Accueil » Conférences » Mai 2011

Mai 2011

AFFI 2011 Spring Conference

The 28th annual International Conference of the French Finance Association will be held at Montpellier (FRANCE), May 11-13, 2011. This event will be hosted by the Institute of Management Sciences (ISEM), and is jointly organized by the Institute of Business Administration (IAE) and the Montpellier Business School (GSCM).  Note that the first day is dedicated to a PhD workshop.

The deadline for submission is the 15-th of January 2011.

Extended deadline: January 24, 2011.

>> Call for papers , PhD workshop, website.

Conférenciers
Comité