Vous êtes ici : Accueil » Conférences » Mai 2016

Mai 2016

33rd French Finance Association Conference - HEC Liège

HEC-Management School of the University of Liège has the great pleasure to host next year's International Conference of the French Finance Association on May 23-25, 2016.

The French Finance Association Conference is one of the main European conferences in finance. The Conference gives researchers the opportunity to present their research work and exchange ideas.

>> Call for papers