CRM - Workshop "Risk Measurement and Regulatory Issues in Business" - September 11-14 - 15/04/2017

As part of a 6-month thematic program on quantitative risk management, the Centre de Recherches Mathématiques (Montréal, Canada) will hold a workshop on "Risk Measurement and Regulatory Issues in Business," September 11-14, 2017.

>> Registration

This workshop will provide a unique opportunity to take stock of recent developments, identify new challenges, and get a chance to meet, and interact with, some 20 leading scholars in insurance and risk management from both academia and industry.