ICN - Recruitment of a Full-time Professor - 06/06/2017

The candidate should have a doctorate title or a Ph.D in finance/accounting-control. Her/his research topics, publications or case studies should be related to the open position. She/he has a clearly defined research agenda and the candidate's research qualification is supported by a list of ranked-journal publications.

>> Job Offer

For additional information, please visit our official website www.icn-artem.com and related websites (CEREFIGE, ARTEM, and University of Lorraine).