EMLYON - 23rd International Congress on Insurance: Mathematics and Economics (IME 2019) - 19/03/2019

The 23rd International Congress on Insurance: Mathematics and Economics (IME 2019) will be hosted by the Chair of Mathematical Finance at the Technical University of Munich. The conference will be held on July 10-12, 2019 at the Sheraton Munich Arabellapark (city center of Munich).

The conference will bring together experts in all areas of insurance, actuarial science, finance, risk management, and applications from both: Industry and Academia.

>> Conference website

Abstract submission deadline is April 1, 2019