Vous êtes ici : Accueil » Conférences

Conférences

31th International Conference of the French Finance Association (AFFI) May 19 to 21, 2014

The 31st Spring International Conference of the French Finance Association will be held at IAE AIX Graduate School of Management (FRANCE), May 20 - 21, 2014.

Keynote Speakers:

William F. Sharpe, Nobel Laureate, Professor at Stanford University
John Geanakoplos, Professor at Yale University

For submission details (conference and PhD workshop), please visit the Conference's website:
www.iae-aix.com/affi2014

>> Call for papers