Vous êtes ici : Accueil » Conférences

Conférences

32nd International Conference of the French Finance Association (AFFI) June 1 to 3, 2015

ESSEC Business School is honoured to host the 32nd International Conference of the French Finance Association on June 1-3, 2015 on its Cergy campus near Paris.The French Finance Association Conference is one of the main European conferences in finance.

The Conference gives researchers the opportunity to present their research work and exchange ideas.

>> Conference website

Conférenciers